Popular Posts

Saturday, January 1, 2011

My Frenzzzz

Kak long...

bos yang baek giler, sporting, saaaangat best... tapi staf2 baru tak tau menghargainya, padan muka diorang kalu dapat bos yang keparat... kakakaka... kak long salah seorang wanita yang aku kagumi.. jiwanya,semangatnya, kekuatannya dan kata-katanya... semua tentang dirinya sangat aku tabik spring... dia punyai semangat yang sangat kuat, tabah dan cekal... pendek kata aku tak tau nak kata apa tentang kak long ni.. memang hebat... tapi kena tahan bila kak long menjerit kak zai!!! orang tua giler!!! kakaka... memang riuh... kalu kak long round floor, haaaa jaga2 kak long musti jumpa buku yang staf display ntah hape-hape... sabar je lah kak long... huhuhu...aku pun cuak gak biler ada yang tak kena kat mata kak long... Sangat merisaukan aku... kalu dia baca la ape yang aku taip ni musti die hentak kepala aku... kuikuikui....

Abg kamal...

second bos jugak yang memang baek sesangat...die juga aku anggap seperti abg aku sendiri, tapi kalu die tak bercakap satu hari or die buat muka toyer memang aku risau, takut kalu2 die marah aku... kalu die cuti panjang, pastu dia start keje... memang perkara yang paling aku risaukan, die musti round gak satu floor... die pon jumpe 'some mistaken' yang ada kat kedai... haaaaa masa tu aku berdoa die takkan marah... tapi hampeh... die marah... hahahaha... masa tu aku buat muka seposen laaaa... sori abg kamal lain kali saya akan arrange baik punyer.... hehehe... kau nak apa setan!!!! itulah yang die akan cakap kat aku kalu aku panggil die... sume tue perkara biasa... darah tinggi aku naek!!! orang muda yang ada darah tinggi... mula2 aku pelik gak, tapi zaman sekarang budak2 pon boleh kena...

No comments:

Post a Comment