Popular Posts

Saturday, January 1, 2011

2010 yang pahit...

assalamualaikum...

tahun 2010 adalah tahun yang pahit bagi diri ku... namun begitu aku redha akan ketentuan Allah s.w.t...
apakan daya diri ku jua datangnya dari yang Maha Esa... tanggal 25 april 2010, tepat 5.30 pagi... perginya seorang lelaki yang bernama ayah kepada Penciptanya... Arwah ayah ku pergi mengadap Ilahi akibat barah paru-paru... Selama hidup ku aku tak pernah berjauhan dari ayah... Allah s.w.t lebih menyayangi arwah...
Hati aku sentiasa merindui ayah ku, gelak ayah, di marah ayah, gurauan ayah, kasih sayang ayah... segalanya tentang ayah aku rindukan... hanya Allah yang mengerti segala...  Inilah lumrah hidup, kita semua pasti akan pergi mengadap Allah s.w.t... Bila? dimana? waktu dan ketika kita semua tidak tahu... Redhalah... Aku berdoa agar Roh arwah ayah ku di cucuri RahmatNya dan ditempatkan bersama hamba2 yang beriman... amin... al-fatihah...

No comments:

Post a Comment